سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار...

تو 4 جا 4 چیزو خیلی دوست دارم
تو آسمون خدارو تو زمین خودمو تو خودم قلبمو و تو قلبم تو رو .
***
دوستداشتن دل می خواد نه دلیل ... دوستدارم از ته دل بی دلیل.
***
وقتی گریه می کنی اون کسی که آرومت می کنه دوست داره ولی اونی که باهات گریه می کنه عاشقته.
***

دل، عشق پُر از رنگ و ریا دوست نداشت
یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت
ای آینه دار ِ خلوتم، باور کن
اندازه ی من، کسی ترا دوست نداشت
***
گفتمش آغاز درد عشق چیست؟
گفت آغازش سراسر بندگیست.
گفتمش پایان آن را هم بگو؟
گفت پایانش همه شرمندگیست.
گفتمش درمان دردم را بگو؟
گفت درمانی ندارد بی دواست.
گفتمش یک اندکی تسکین آن؟
گفت تسکینی ندارد ماندنیست
***
چقدر سخت است گل آرزوهایت را درباغ دیگری ببینی و هزار بار در خودت بشکنی و آن وقت آرام زیر لب بگویی: گل من، باغچه ی نو مبارک
***
تنها یک سقوط است که جاذبه زمین مسئول آن نیست: فرو افتادن در عشق
***
گفتمش بی تو چه می باید کرد
عکس رخساره ی ماهش را داد
گفتمش همدم شبهایم کو
تاری از زلف سیاهش را داد
وقت رفتن همه را می بوسید
به من از دور نگاهش را داد
یادگاری به همه داد و به من
انتظار سر راهش را داد
***
روی درواز? قلبم نوشتم

ورود هر کسی ممنوع باشد

ولیکن عشق وارد شد به خنده

بگفتا من یکی معذور باشم


نوشته شده در شنبه 89/4/12ساعت 11:54 صبح توسط دانی نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس